رونمایی از لباس ایزوله ضد کرونا

1399-01-24 , 275 بازدید
به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت بقیه الله الا عظم از اولین لباس ایزوله اصلی ضد کرونا که توسط کار گروه درمان و خیرین موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) طراحی و آماده اهداء به بخش کرونا بیمارستان های تخصصی رونمایی شد . ????علی اصغر متین زاده نایب ریس موسسه و دبیر خیرین منطقه ۲۰ هدف از این کار را حمایت هرچه بیشتر از کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و افزود با توجه به قابلیت های منحصر به فرد این لباس از لحاظ ادامه در ..
رونمایی از لباس ایزوله ضد کرونا

به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت بقیه الله الا عظم از اولین لباس ایزوله اصلی ضد کرونا که توسط کار گروه درمان و خیرین موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) طراحی و آماده اهداء به بخش کرونا بیمارستان های تخصصی رونمایی شد . علی اصغر متین زاده نایب ریس موسسه و دبیر خیرین منطقه ۲۰ هدف از این کار را حمایت هرچه بیشتر از کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و افزود با توجه به قابلیت های منحصر به فرد این لباس از لحاظ
۱_ نوع جنس ۲دوخت ۳وزن فوق العاده سبک و ۴_ عدم گرمای داخل لباس ۵_ دوش ضد عفونی در زمان تن پوش ، پزشکان محترم میتوانند برای مدت ۸ ساعت در آن راحت باشند وباتوجه به قابل شستشو بودن آن چندین بار قابل استفاده میباشد.
#ضد_کرونا
#هموطن-ما-با-همیم
روابط عمومی موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع)

kheryiyemeraj@
Www.kheyriye-meraj.ir

پرداخت آنلاین فرم عضویت خیرین کانل تلگرام