جشن یلدای سبز خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) سال 97

1397-10-12 , 306 بازدید
[ Photo ] ????جشن یلدای سبز بزرگترین جشن یلدا، شبی شاد ، بیاد ماندنی و باشکوه در ری قبله تهران باحضور چند صد نفری از هنرمندان ، خیرین ، ورزشکاران ، مسئولین و خانواده های تحت پوشش موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) درعصر ۲۹ آذر ۹۷ سالن همایش های فرهنگسرا ولاء برگزار شد . ????این جشن کاری مشترک از موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) با سازمان فرهنگی هنری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران بود که با استقبال چشم گیر از طرف خانواده های تحت پوشش موسسه و هنرمندان و خوانندگان سینما و تلویزیون و گروه موسیقی رازوک که به عنوان سفیران صلح دوستی همراهان همیشگی این موسسه هستند برگزار و در انتها پس از تقدیر و تشکر از خیرین و هنرمندان ،پزشکان موسسه و پذیرایی از مهمانها سبد های یلدایی از پیش تهیه شده توسط خیرین موسسه بین عزیزان تحت پوشش توزیع گردید . ???? @kheryiyemeraj Www.kheyriye-meraj.ir
جشن یلدای سبز خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) سال 97


????جشن یلدای سبز

بزرگترین جشن یلدا، شبی شاد ، بیاد ماندنی و باشکوه در ری قبله تهران باحضور چند صد نفری از هنرمندان ، خیرین ، ورزشکاران ، مسئولین و خانواده های تحت پوشش موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) درعصر ۲۹ آذر ۹۷ در سالن همایش های فرهنگسرا ولاء برگزار شد .

????این جشن کاری مشترک از موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) با سازمان فرهنگی هنری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران بود که با استقبال چشم گیر از طرف خانواده های تحت پوشش موسسه و هنرمندان و خوانندگان سینما و تلویزیون و گروه موسیقی رازوک که به عنوان سفیران صلح دوستی همراهان همیشگی این موسسه  خیریه هستند برگزار و در انتها پس از تقدیر و تشکر از خیرین و هنرمندان ،پزشکان موسسه و پذیرایی از مهمانها سبد های یلدایی از پیش تهیه شده توسط خیرین موسسه خیریه بین عزیزان تحت پوشش توزیع گردید .
????
@kheryiyemeraj
Www.kheyriye-meraj.ir

پرداخت آنلاین فرم عضویت خیرین کانل تلگرام