به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، همزمان با سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، بازارچه خیریه امام حسن مجتبی"ع" با محوریت  تولیدات زنان خود سرپرست آغاز به کار کرد.

علی اصغر متین زاده، از اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه "معراج امام حسن(ع)" که متولی اصلی این رویداد است، در گفتگو با خبرنگار برنا از برگزاری این بازارچه با بخش های و الگو های مختلف خبرداد و اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده بانوان خودسرپرست ،علیرغم استعداد های ویژه ی این بانوان، با هدف کسب اندک درامدی برای آنها و همچنین ایجاد روحیه ی رشد و حرکت و نشاط در این جامعه ی هدف برگزار میشود.

وی در ادامه افزود: توانمندسازی این بانوان در امر تولید و تسهیل در شرایط فروش تولیدات آنها نیز از جمله دیگر اهداف و نتایج برگزاری این بازارچه خیریه است.

متین زاده با اشاره به دیگر جزئیات این طرح عنوان کرد: به منظور برگزاری این بازارچه فراخوان شرکت در طرح برای تمام خیریه های پوشش دهنده جامعه زنان خود سرپرست ارسال شد.

وی در رابطه با خصوصیات غرفه های این بازارچه  و محصولات تولیدی این بانوان در پایان خاطرنشان کرد: تولیدات ارگانیک،انواع محصولات گیاهی،. خوراکی های خانگی و پوشاک و صنایع دستی ،محصولات این بازارچه بود که تاکنون با استقبال خوبی هم از سوی عموم مردم مواجه شده است.