تسلیت

1397-10-12 , 285 بازدید
[ Photo ] انا لله و انا الیه راجعون حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که به جان باختن و مصدومیت تعدادی از دانشجویان عزیز کشورمان انجامید، موجی از تاسف و اندوه برای مردم شریف ایران اسلامی پدید آورد. از خداوند متعال برای درگذشتگان این رویداد تلخ که فرزندان ملت و سرمایه‌های ارزشمند آینده کشور بودند، رحمت واسعه الهی، برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و اجر و برای مصدومین شفای عاجل مسعلت دارم . ضرورت دارد با باز نگری بر عملکرد راه و شهرسازی کمبود ها و مشکلات ناوگان مورد بازنگری قرارگیرد وگرنه با تغییر مدیریت چیزی عوض نمی شود و بازهم شاهد وقایع درناک خواهیم بود . علی اصغر متین زاده ۴دی ۹۷ Www.kheyriye-meraj.ir
تسلیت

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که به جان باختن و مصدومیت تعدادی از دانشجویان عزیز کشورمان انجامید، موجی از تاسف و اندوه برای مردم شریف ایران اسلامی پدید آورد.
از خداوند متعال برای درگذشتگان این رویداد تلخ که فرزندان ملت و سرمایه‌های ارزشمند آینده کشور بودند، رحمت واسعه الهی، برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و اجر و برای مصدومین شفای عاجل مسعلت دارم .

ضرورت دارد با باز نگری بر عملکرد راه و شهرسازی کمبود ها و مشکلات ناوگان مورد بازنگری قرارگیرد وگرنه با تغییر مدیریت چیزی عوض نمی شود و بازهم شاهد وقایع درناک خواهیم بود .

علی اصغر متین زاده
۴دی ۹۷
Www.kheyriye-meraj.ir

پرداخت آنلاین فرم عضویت خیرین کانل تلگرام