10 آذر روز مبارزه با ایذز

1397-10-11 , 267 بازدید
[ Photo ] ???? ۱۰ آذر روز جهانی مهار ایدز به منظور پیشگیری و غربالگری هموطنان کارگروه درمان موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) و موسسه سیمای رهایی سبز طرح اتوبوس سلامت را در سطح منطقه ۲۰ و ۱۵ جهت مشاوره ، غربالگری و آموزش در برنامه دارد . بشتابیم به سوی پایان همه گیری#ایدز روز جهانی ایدز از سال ۱۹۸۸ به منظور افزایش بودجه‌ها و افزایش آگاهی، آموزش و مبارزه با تبعیض‌ها به اول دسامبر هر سال اطلاق می‌گردد و هر ساله برای این روز، شعار خاصی نیز در نظر گرفته می‌شود. هدف عمده از این کار این است که به عموم مردم یادآوری شود که HIV از بین نرفته‌است و هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شود. ???? @kheryiyemeraj Www.kheyriye-meraj.ir
10 آذر روز مبارزه با ایذز


???? ۱۰ آذر روز جهانی مهار ایدز به منظور پیشگیری و غربالگری هموطنان کارگروه درمان موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع) و موسسه سیمای رهایی سبز طرح اتوبوس سلامت را در سطح منطقه ۲۰ و ۱۵ جهت مشاوره ، غربالگری و آموزش در برنامه دارد .
بشتابیم به سوی پایان همه گیری#ایدز
روز جهانی ایدز از سال ۱۹۸۸ به منظور افزایش بودجه‌ها و افزایش آگاهی، آموزش و مبارزه با تبعیض‌ها به اول دسامبر هر سال اطلاق می‌گردد و هر ساله برای این روز، شعار خاصی نیز در نظر گرفته می‌شود. هدف عمده از این کار این است که به عموم مردم یادآوری شود که HIV از بین نرفته‌است و هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شود.

????
@kheryiyemeraj
Www.kheyriye-meraj.ir

پرداخت آنلاین فرم عضویت خیرین کانل تلگرام