29 سالگرد تاسیس موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع)

1399-02-20 , 255 بازدید
[ Video ] بسمه تعالی همکاران گرانقدر ،خیرین بزرگوار سلام علیکم خداوند منان را شاکرم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا با خدمت به اقشار آسیب پذیر و نیازمند که بخش اعظم آنان را مادران و فرزندان آنها تشکیل می دهند بیش از پیش عرصه خدمت رسانی را پررنگ ببینیم. "۱۵ رمضان میلاد باسعادت کریم اهل بیت وبیست ونهمین سالروز تأسیس موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع)" را که به یقین موجب رسیدن به طرح های عظیم در راه خدمت بهتر به مددجویان بوده به خانواده بزرگ موسسه تبریک و تهنیت عرض می نمایم موسسه در سالی که گذشت توانست با گام نهادن در مسیر خدمت رسانی و با همت و کوشش بی‌دریغ شما بزرگواران در پیشبرد اهداف توسعه محور وحمایت گرایانه، افتخارات ارزشمندی را کسب نماید. اینجانب لازم است در آستانه ۲۹ سالگرد تأسیس موسسه از تلاشهای تک تک عزیزانی که منجر به حل مشکلات درمانی ،ترک اعتیاد،حقوقی،اشتغال،آموزش و..،بیش از چند هزار نفر گردید تقدیر نمایم. در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما را از خداوند متعال خواستارم. ✍️ علی اصغر متین زاده Www.kheyriye-meraj.ir
29 سالگرد تاسیس موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع)

بسمه تعالی

همکاران گرانقدر ،خیرین بزرگوار
سلام علیکم
خداوند منان را شاکرم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا با خدمت به اقشار آسیب پذیر و نیازمند که بخش اعظم آنان را مادران و فرزندان آنها تشکیل می دهند بیش از پیش عرصه خدمت رسانی را پررنگ ببینیم.
"۱۵ رمضان میلاد باسعادت کریم اهل بیت وبیست ونهمین سالروز تأسیس موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع)" را که به یقین موجب رسیدن به طرح های عظیم در راه خدمت بهتر به مددجویان بوده به خانواده بزرگ موسسه تبریک و تهنیت عرض می نمایم
موسسه در سالی که گذشت توانست با گام نهادن در مسیر خدمت رسانی و با همت و کوشش بی‌دریغ شما بزرگواران در پیشبرد اهداف توسعه محور وحمایت گرایانه، افتخارات ارزشمندی را کسب نماید.
اینجانب لازم است در آستانه ۲۹ سالگرد تأسیس موسسه از تلاشهای تک تک عزیزانی که منجر به حل مشکلات درمانی ،ترک اعتیاد،حقوقی،اشتغال،آموزش و..،بیش از چند هزار نفر گردید تقدیر نمایم.
در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما را از خداوند متعال خواستارم.
✍️ علی اصغر متین زاده

نایب ریس موسسه خیریه معراج امام حسن مجتبی (ع)

19 اردیبهشت 99


Www.kheyriye-meraj.ir

پرداخت آنلاین فرم عضویت خیرین کانل تلگرام